Πολιτική Ακύρωσης / Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων

Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και εφόσον αυτό γίνει χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί τα προϊόντα και με την ταυτόχρονη αποστολή όλων των συνοδευτικών (απόδειξη λιανικής κ.τ.λ.) και αφού μας έχει προηγουμένως ενημερώσει σε κάθε περίπτωση για την επιστροφή μέσω email στο info@click4foods.gr. Αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές χωρίς την απόδειξη αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη και η επιστροφή γίνεται με την εταιρεία courier ή την μεταφορικά εταιρεία της επιλογής του. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί η χρήση των προϊόντων αυτά θα αποστέλλονται ξανά στον πελάτη. Σε περίπτωση που έχουν τηρηθεί όλοι οι όροι επιστροφής, ο πελάτης δικαιούται να λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων η οποία θα γίνεται αποκλειστικά μέσω του τρόπου πληρωμής που είχε επιλεχθεί, για παράδειγμα αν είχε πληρώσει με τραπεζική μεταφορά τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό του.

Στην περίπτωση που ο πελάτης παρατηρήσει ότι κάποιο προϊόν δεν έχει συμπεριληφθεί στην παραγγελία του ή είναι ελαττωματικό, οφείλει να ενημερώνει άμεσα την εταιρεία σχετικά με το γεγονός προκειμένου να γίνει αντικατάσταση ή επιστροφή του ποσού που αντιστοιχεί στο προϊόν. Αλλαγές, αντικαταστάσεις ή επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν μόνο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας από τον πελάτη. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα καμία αλλαγή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή.

Ακύρωση Παραγγελίας – Αλλαγές

Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 210 57 57 945 αν επιθυμεί ακύρωση της παραγγελίας του.